Interskandinaviske regler for sektionerne
Tilskuddet vil udgøre max. 2.500,00 kr. i det afholdende lands valuta og dækker:
Hotellet er 2 døgn i dobbeltværelse incl. morgenmad.
Transport, lufthavn – hotel – sportsplads.
Lettere fortæringer under arrangementet
“Price Giving Dinner”
Præmier, baner, dommere m.m.
Evt. yderligere omkostninger.
Flybilletter for tilrejsende dækkes kun i det omfang de 2500,00 kr. ikke allerede er brugt til ovenstående omkostninger.
Der kan kun afholdes stævne hvis mindst 2/3 af deltagerne fra hvert land er aktive SAS ansatte
Sektionerne skal altid prioritere SAS ansatte deltagere.
Interscan er som udgangspunkt for alle 3 lande.
Der skal deltage minimum 1/3 af max deltagere fra hvert land.
I særlige tilfælde kan bestyrelsen i afholdende land godkende at der kun deltager 2 lande. Dog skal der så deltage minimum ½ af max deltagere fra hvert land. Max deltagere er inklusiv turleder.
Der kan ikke ”fyldes op” fra andre lande
Der kan kun afholdes et stævne pr. sektion.
De enkelte sektioner/deltagere betaler selv den udgift pr. deltager, der overstiger godkendt budget – og max hhv. 2500,-
For hele stævnet dækkes max 100.000 kr.
- Budget skal afleveres til SAS klubben for godkendelse mindst 1 måned før afholdelse.
- Forventet deltagerliste skal afleveres til SAS klubben mindst 4 uger før, mens bekræftet deltagerliste skal afleveres mindst 2 uger før.
- Deltagerliste skal godkendes af SAS klubben.
- Deltagelse skal dokumenteres.
Resultatliste skal afleveres til SAS klubben max 2 uger efter afholdelse.